Ont i magen.

Jag hade väldigt underliga drömmar inatt. 
Både det ena och det andra.
Drömde att jag hade as ont i magen.
Vaknade, och nej, det var ingen dröm. Jag hade skit ont =/
Alltså gick jag inte upp imorse för att dela ut CV med Pauline.
Typiskt. Men duktig var jag allt.
När jag sen vaknade till liv efter att ha sovit lite till,
hade dock fortfarande ont i magen, så gick jag upp och försökte äta frukost,
sen fixade jag mig och stack upp till Whitford och lämnade ut 6 CV.
Lämnade till 2 pizzerior, Subway, ett cafe, matbutiken och RedRooster.
Redrooster låter lovande, för hon sa att det är många som slutar nu. Hon sa även att jag kan söka online,
men det har jag redan gjort, så det tyckte hon var utmärkt. Får hoppas på det bästa. Minst 20 timmar är välkomnande till i veckan :) 

Nu är jag hemma igen, dö svettig efter min cykeltur. har igång AC'n och min fläkt i rummet för att kyla ner mig.
En coca-cola burk har jag bredvid mig för att även den hjälpa mig att kyla ner.
Det är varmt ute. 

Ska nog gå och titta på lite Glee avsnitt.
Ikväll är det barnpassning som gäller. Vi ska äta pizza, titta film och sen har jag lovat att fixa en Easteregg hunt :)
Så ska gömma äggen vi redan har, och låta dom leta efter dom. 

Later.

Puss på er v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0