Once apon a time

... there was a girl who believed in every word she heard, and every time she got so disappointed and more and more, she stopped believing.. I have been waiting a week now, and nothing have happened. A week, and not a word. Now I stop believe and I stop waiting.
Onsdag. Varit en lugn dag än så länge. Gick upp, drack tee, gav flickorna tattoo's. Gick in i duschen, sen åt vi alla frukost. Jag städade huset och lät flickorna leka. :) Sen tog jag det lugnt. Flickorna lekte wii, sjöng och hade sig. Alicia somnade :) Nu ska jag alldeles strax ge dom lite lunch, vad vet jag inte, vi får se vad vi hittar på. 
Sen täntke jag att vi ska ut och leka. Gå till lekplatsen eller något. Se vad flickorna vill göra. Dock inte så varmt ute. Lite över 20 något. Ganska kallt. =/

Byxorna på. Check !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0