Måndag nu igen.

Jag är tacksom är Anonym träder fram och skriver sitt namn när hon kommenterar ;) Är dö nyfiken på vem denna människa är. Men tack för kommentarerna :D


Anyway. Måndag idag. Skippade zumban imorse för mina fötter var inte fight for fight. 
Sov en stund extra istället. Gick upp och käkade. Något jag blivit besatt av här är deras bröd, rostat med ost och salami ;) Haha. Vet inte varför, men deras bröd är så gott. Mums.

Jag och Pauline har varit iväg hela dagen. Hos tatueraren, kollat ny tv, handlat klocka åt henne, shoppade lite.
Handlade 2 linnen och en tröja för 10 dollar samanlagt ;)
Kom nyss hem. handlat ingredienser till min matlagning på Onsdag.
Ska göra fylld kycklingfile med mozarellaost i, pesto och tomater. Sen ska jag göra egen potatisgratäng ;) Hur gott är det då..?! :D

Imorgon är jag sjukt sugen på Ikea. Se om där är något kul att handla. :):) 
Jobbar imorgon som sagt, men det går det med.. :)

Nej, tänkte göra en macka nu faktiskt, är lite hungrig. Sen dessutom är min kära veckokompis på väg så jag äter hela tiden. =/ Inget att göra åt. Haha. 


Update later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0