Like shooting stars

Underbar dag. Började med sovmorgon.
Passade utmärkt. Kläder på kidsen, frukost. Sen begav vi oss ut för att leka. Ja, Sofia, mitt i natten ;)
Gick till skolan för att leka lite och slira runt med rullor/sparkcykel/cykel.

Bilder

















Massor av fler bilder hittar nu på min facebook, idag var kameran verkligen igång och finfina bilder blev det. 



När vi kom hem bakade vi star cookies. Liknar pepparkakor typ. :) med någon limeröra över och strössel. Haha.
Ungarna hade kul iaf ;)
Sen blev det lunch och dom åt som om dom aldrig får mat här hemma =/ Puh, alot alot. Sen fick dom städa upp sina leksamer efter sig innan det var dax för quiet time. Skönt för mig. Suttit och pysslat med bilderna från idag, laddat upp på facebook och här. Nu är jag färdig, så nu ska jag se om filmen är därfig, och är dom fortfarande vakna ska jag se om dom vill spela lite wii, sjunka eller dansa eller sport ;) Dö skoj. 
Jag är jätte trött, men så är det. Ikväll blir det att koka potatis inför morgonsdagens påskmiddag. Jag ska göra potatisgratäng, och sen ska vi käka nån fisk, prawls och lite sådära. Himlans gottigt.
Även skype med bästaste systern imorgon, wiho ! :) Lovely <3



Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0