Kvällen är räddad

Nu är jag inte lika slö längre. Jag gick upp innan och gjorde lunch. Blev som jag skrev stor sallad och äggröra.
Gott gott.

Nu ska jag snart hämta kidsen. Sen ska jag bädd aungarnas sängen med nya sängkläder, ge dom snacks.
Sen ska vi väl förbereda för dom ska på disco ikväll på skolan. tror jag ska följa med och titta på kidsen. Det är "crazy hair disco". Så dom har fina färgglada går att ta på sig och klänningar, smink osådär. Bilder kommer imorgon.
Sen blir det en sväng till stan. Ska möta upp en tjej som heter Julia O Malley, en kiwi ( från new zealand ) och vi ska dricka drinkar i freemantle med en kille hon känner och antagligen hans kompis. Vi får se vad som händer. :)
Blir nog en bra kväll helt enkelt. :) 

Nu ska jag förbereda ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0