Jag vill ha dig här

Min blogg strular, så kan inte lägga ut bilder. Dom kommer när den inte strular längre. 
Jag är sjukligt trött idag. Somnade vid 5-6am imorse. vet inte varför, men kunde inte somna. :(
Alltså är jag dödstrött idag, och allt jag gjort är att ha legat i soffan med tee och tittat på Glee. Pauline kom hem med säsong 1 idag åt mig, så att jag kan titta :D Härligt. 


Ska snart äta, sen blir det mer Glee, dock på tv, och sen sova väldigt tidigt. :) Tackar vi för. Längtar tills dess redan. 
Sen så önskar jag att du var här. Att jag kunde få prata med dig igen, ett tag sedan nu och jag börjar bli tokig.
Så snälla, kom online. Kom hem. Nunununu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0