Inte på topp

Jaha. Då sjönk humöret. 
Först för att ungarna skrek, gnällde och skrek ännu mer. Ibland vill jag inte ha barn alltså. 
Fast samtidigt vill jag det. Haha. Bra kombi där ja.

Satt vid matbordet och jag nämner att jag ska på påskmiddag på Lördag med tjejkompisarna. 
Då får jag veta av Pauline att jag sitter barnvakt på Lördag. Det visste jag INTE, visste bara Lördag om 2 veckor =/ Det sög rätt rejält att få veta det 2 dagar innan.. Blev väldigt besviken, men alla kan vi glömma och hon var ganska säker hon hade sagt något, dock hade hon inte det till mig. :(
Så nu får jag sitta hemma med barnen istället för att äta svensk påskmiddag med tjejerna och ut och parta till det.. :'( Det enda som är positivt är att jag sparar pengar, fast det skiter jag i just nu . Åhh. 
Synd att man lixom inte vet när dom kommer hem, för då hade jag åkt in senare och mött upp dom, men jag kan inte veta. Kan ju komma när som. Ajja, nästa gång då :) 

Nu ska jag duscha, är grisig om fötterna efter vi lekt ute idag. Sen ska jag koka potatis och titta lite glee, äta glass och vänta på att familjen kommer hem igen så att jag och P kan titta Grey's. Älskade Grey's. 


Puss till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0