He's just not that into you

Om en kille säger "vi hörs" och sen inte ringer, då vill han inte ha dig.
Om en kille vill ha dig och vill träffa dig, då ser han till att göra det. 
Tjejer. Om en kille vill ha dig så visar han det. 
Sitt inte och vänta vid telefonen, kolla inte den stup i kvarten. Kolla inte dina mejl
10000 gånger om dagen. Vill han ha tag i dig så ringer han. 
Så är det. Killar som inte gör det, är inte värd din tid.
Kollade nyss på "He's just not that into you" ;)
Bra film, bra budskap.


Imorgon blir det packning.
Tänkte också dra in till stan och strosa.
Käka lunch, kolla extention osv.
Hoppas på att möta upp girlsen med, men I don't know yet.

Varit en regning dag idag förresten.
2a dagen sen jag kom hit.
Det behövdes, så jag klagar inte.

Nu ska jag till sängs tänkte jag.
Trött. 

Puss på er 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0