Helgen är redan här

I måndags sa jag till Pauline " Ena dagen är det Måndag, andra dagen är det Torsdag". Idag är det Torsdag och det känns som om jag sa det IGÅR. Tiden går så snabbt att jag inte hänger med. Sjukaste. 

Dagen har varit slapp. Som sagt så har det regnar från och till. Det har varit kallt, enligt mig iallafall. :)
Blåsigt, regn, sol, ösregn, BLÅST. När jag hade lämnat flickorna så satte jag mig i fåtöljen med en bok.
Somnade efter en stund. Vaknade och gjorde lunch. Grillad sandwish med sallad till de :) Gottans.
Datorn, sen gick vi och häntade flickorna. 
Vi gjorde inte mkt. Dom somnade framför tv'n. Jag pysslade med datorn, tvätt, grönsakerna osv. Soft dag.
Badat dom, käkat. Och faktiskt har jag fixat däcket på cykeln. Himla duktigt.

Pauline hjälpte mig fixa till mitt engelska CV som jag ska lämna ut imorgon. :)
Samtidigt som jag cyklar till tågstationen ska jag på vägen lämna ut dom.

Ska träffa Sophie imorgon i stan vid 12 tiden. :) Ska bli trevlans. Skönt att göra något. 
Sen på kvällen ska jag kanske hitta på något med henne. Får se.

Kollar Grey's förtillfället. Efter det är det duschen som gäller, olja över hela fingrarna. Mohaha. 
Sen sängen. 

Ha en fin dag/kväll.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0