Ensam

Lördag morgon. Kan ju säga att jag har vaknat sådär 6-7 ggr under morgonen av skrik, gråt, skrik. 
Fick skrika till dom att vara tysta ! ;) Haha. Börjar redan TIDIGT. 

Iallafall var jag vaken vid 10. Lagom tycker jag. Märkte att huset var tomt, vilket jag tyckte var utmärkt.
Gick upp och åt frukost. Somnade hungrig, så var ju utsvulten imorse.
Sen eftersom huset var tomt, passade jag på att göra mina helgssysslor.
Damsuga + moppa. Vilket går snabbt, så det är färdigt. Skönt, behöver jag inte tänka mer på det :)

Får se vad som händer idag. Jag hoppas på att få höra ifrån Amanda, och att något skoj händer :) Jakt på paddor eller något sånt ;P
Annars blir det bara häng med familjen, poolen och sådär.
Det som är positivt med det är att jag inte slösar pengar ;) Haha.
Fast ut vill jag ju :)
Ajja. Igår var jag ju på simningen med tjejerna. Passade på att ta schema för klasser där på gymmet och gympriser.
Alltså. Fytusan vad dyrt. En månad om man vill ha access till både klasser + gym så kostar det 150 dollar. Det är ca 1050kr, PÅ EN MÅNAD.  Jävligt dyrt. Hemma hade jag payat 1500 för ett halvår. =/
Vill jag BARA ha gym eller BARA klasser kostar det 127dollar. Då kan man lika bra ta ett för 150 dollar, för jag VILL ha båda. Men naj, det får vänta.
Istället tänker jag ta enstaka klasser då och då. Måndag zumba med Pauline iaf. Kostar kanske 12 dollar.
Sen får jag se om jag tar Bodypump och/eller BodyJam under veckan med. När jag har mer jobb och mer pengar ska jag köpa mig en månad. :)
Dessutom ska jag börja ut och springa på kvällarna för att hålla igång tills jag har pengar till en månad. ( Alldeles för varmt för att springa på morgonen/dagen )
Eller ja, jag har pengar, men vill ju inte paya 150 dollar, sen kanske bara ha 100 dollar kvar.
Ska iaf vänta lite. Kanske början av nästa månad. :)
Tycker det är dööö dyrt och det suger.
Imorgon är det "kalas" som gäller. Tror det är min värdappas bror som fyller år. :)

Får hoppas på fler bilder snart. Ska vara bättre med kameran ;D
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0