Du ska veta att jag saknar dig.

Jag känner mig som världens ensamaste. 
Noll social liv.
Kanske klagar mycket, men faktiskt är sociallivet en stor del av detta.
Jag hoppas på en förbättring inom en snar framtid.
Tur här finns några bra tjejer iallafall. 
Jag är glad att jag har min värdfamilj :)


Varit så fruktansvärt trött idag. Kunde inte heller somna, så fick ingen nap.
Låg dock i sängen ett bra tag.

Käkat en underbart god middag, mätt är jag. 
Sitter nu här och försöka streama ett avsnitt glee, men det vill inte riktigt funka.
pauline introducerade mig för den serien igår, inte sett det förut. Såg 2 avsnitt, sen nu flippar dom andra avsnitten med mig :( Bara för att jag vill se. 
Har också ett avsnitt grey's att titta på ;D 

Snart ska vi sätta oss framför tv'n och titta ett nytt Glee avsnitt. :) haha.
Sen blir det tidigt i säng. Ska sova imorgon, skriva ut mitt CV, fixa cyklen. Sola?!
Vi får se vad jag hinner med. :)

Nu blir det tv'n. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0