Då var det Torsdag igen då

Som jag alltid säger. Ena dagen Måndag, andra Torsdag. Tror nog bara det finns 3 dagar i veckan., 
Måndag, Torsdag och Fredag (helg). Härligt med andra ord.
Fort går det.

Idag har varit en bra dag hittils. Ungarna var snälla och rara imorse, inte det minsta tjaffs. 
När jag lämnat dom i skolan somnade jag igen en stund. Sen var det dax att gå ut och sola, för faktiskt skiner solen och det är varmt. Tror närmare det är 25+ något ute. Det var gött, men tråkigt nog blir jag så lätt uttråkad av att ligga där ute, så jag gick in nu. Poolen kändes kall, så vågade bara stoppa ner fötterna, eller ja, benen. 

Nu ska jag snart in och duscha, svettigt ju. 
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag sla slänga in mina sängkläder i tvätten, imorgon är det ungarnas tur.
Iallafall dom två jag inte redan gjort. :)

Bilder ska jag ta idag. Det lovar jag. Sen har jag närmare bestämt mig för att ta en jogging tur ikväll med. Jag måste. Tar nått varv runt parken och eftersom det är mörkt håller jag mig där.

Nu kilar jag igen, men kika in senare för lite bilder. :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vill du vara med i dagens blogg? Gå in på min blogg då :)

2011-04-14 @ 07:39:48
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/
Postat av: ove

vart är bilderna? jag vill se bilderna :)

2011-04-14 @ 13:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0