Busselton inlagg 2

Vi har haft en sjukt bra dag.
Frukost: agg och bacon.
Akte till en laaang pir, typ ren sdan vi har i hollviken,
men vi bestamde for att aka ut dar imorgon nar dom har oppnat undervattens grottan.
Akte vidare till 2 winetasting. Jag och P testar och koper massor med vin. Valdigt trevligt.
Murray ar chauffor. Barnen leker.
Vi akte till en as fin strand med feta vagor, strand for surfare. Fick fina fina bilder.
Vi akte till en glassbar och at glass.
OCH det batsa vi gjorde idag. Vi sprang i en labyrint. dar fanns 4 torn och man skulle hitta upp
i dom i tur och ordning. Valdigt klurigt, men gud vad roligt det var. :D Jatte rolig dag.
Kom hem, gick och simmade i poolen, sitter nu och dricker corona. :)

Jag ar glad, jag har det jatte bra och har valdigt roligt.


Uppdatering om prinsen. Han ar en prins, alltsa sadana som bara finns i sagor.
Jag ar inte redo for att bli kar, jag ar inte redo att alska en person igen.
karlek for mig betyder: svek, otrohet, svaghet, intriger och krossat hjarta.
Vi far se hur detta slutar, men tro mig, han ar en prins. :)


Jag langtar pa ett satt att komma hem, hem till min familj, mina syskonbarn.
ar glad att jag har nagot bra att komma hem till, det gor det hela lattare, lattare att lamna har sen nar
jag ar redo. Inte an, men sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tösen,det var länge sen,men jag följer blogget,och jag är glad för din skull.Du verkar trivas jättebra och mår bra,kärlek? vad mer kan man begära.Hur som helt jag tänker mycket på dig,saknar och älskar dig,puss och kram mormor

2011-04-28 @ 17:54:11
Postat av: Erika Phexell

S

Glad att du har det bra! Saknar att prata med dig, längtar till måndag/tisdag. puss

2011-04-30 @ 22:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0