Borta bra men hemma bäst

Fredag kväll och jag hänger hemma.
Skönt. Allting är stängt pga att det är långfredag.
Suger, men jag är stendöd pga sena, långa nätter.
Kommer helt enkelt decka tidigt idag och vara pigg imorgon, hoppas jag !
Ska gå upp i tid imorgon och åka och dela ut CV överallt. Iallafall i närheten.
Mer jobb nu tack. 

Annars imorgon vet jag inte. Inte bestämt mig om jag ska med familjen eller inte under dagen. 
Annars väldigt sugen på stan, eller IKEA. 
Imorgon MÅSTE jag även ut och springa. 
Inte van att vara utan träning så här länge. 
varit skönt väder idag iallafall och bbq'n var lyckad, så var även min potatisgratäng. 
My master piece. Typ. 

Saknar er där hemma enormt mycket.

Puss på er. 





Hur fina är dom inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0