Blod så det stänker om det.

Skoskav, klackskor, där remmarna sitter PÅ skoskaven. Det är inte skönt. Jag lovar. Har dock inte märkt det så mycket ikväll, MEN mina fötter blöder lite. 
Gör jätte ont. 

Skönt kväll ute. Jävligt najsigt människor. Träffade en dööööö snygg kille. ;) Men bestämde mig ändå för att ta sista tåget hem fast det är as tidigt, annars hade jag payat 50 dollar för att komma hem. Nejtack :)

Nu 'är jag hemma. Ont i fötterna. mätt som en gris efter all hemmalagad puzza innan ikväll oxh alla drinkar och öl.
Nu ska jag ta och sova gottt och imorgon vakna och äta pizza igen ;D



Tjing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tog du inte med kameran??? ville ju se bilder :( speciellt på den snygga killen!

2011-04-10 @ 06:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0