Bilder

Bilder från idag.
Dagens outfit.

Barnens lekrum
Snövit
En annan kombination
Hayley
Jag, ( så snygg är man om dagarna ) och Katie.



Kidsen..



Fler bilder tog jag, men orkar inte lägga ut alla. Får bli på facebook.
Har varit ute och sprungit ikväll. Sprang till parken och sprang några varv.
Såg till att vara ute minst en halvtimme, och idag blev det prick en halvtimme.
Skönt. Känner mig dock gammal för har ont överallt när jag springer. Tror dock det är för jag inte rör mig såå mycket här. Dessutom känns det som om jag äter för mycket, dock äter jag bara en macka till frukost, en macka till lunch, ibland en frukt under dagen innan jag äter middag på kvällen. Det kan ju inte vara för mycket. =/


Annars idag har jag inte gjort så mycket. Jag bytade sängkläder, så inatt sover jag i nya. Mysigt.
Hämtade kidsen och gav dom snacks. Vi spelade spel som ni ser på bilderna och sen blev det läxläsning och badning. Middag, och sen stack jag ut och sprang. 
Bra dag med andra ord. Ska ut och springa imorgon igen direkt efter jag lämnat kidsen, så att jag sen kan duscha och fixa mig och sticka upp till affärerna här i närheten och lämna mina CV överallt. 
Pauline kom hem med 14 kopier till mig idag :D Brabra. 


Jag tänker på dig min vän. Du/ni klarar detta, du/ni är starka. Jag vet det.
Jag finns här för dig, nu och föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0