Barbeque

Eller hur det stavas..

I dag vaknade jag ganska tidigt. Ungarna är uppe AS tidigt, springer i korridoren, skriker och har sig. 
Lite jobbigt, men tur så somnar jag alltid om och tur jag inte lagt mig 4-5 på morgonen ;)

Vaknade ordentligt vid 10 tiden. Låg kvar ett tag, kollade datorn och sen gick jag äntligen upp.
Åt en macka, drack mitt tee. 

Sen dagens mission. Vad ska man ha på sig?!
Fick bli jeans shorts och ett linne bara :)
Gjorde en inbakad fläta på Katie. Mycket tjusigt. :)

Har nu sminkat mig, och är redo för barbeque kalas hos Murray's bror.
Gjorde t o m en inbakad fläta på mig själv, men endast på ena sidan ;) Haha.


Ska fråga efter batterier nu för min kamera. Så kanske blir det lite bilder idag ! :)
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0