Back in the game

Först måste jag klaga. Har världens mensvärk och jag håller på att dö så ont det gör. Ajajajjaa.


Så. Mår skit idag. Har inte sovit ordentligt på 2 nätter. Somnar inte före 4 på natten, och vaknar sen tidigt. Inte mer än 4 timmars sömn. Jag är trött, utmattad. Verkligen död.
Idag gick jag bara upp och åt en macka, sen stack jag och Pauline till en tatto studio vi ville kolla. Dom var jätte trevliga och hjälpsamma. :) Dock lite dyra, menmen. Vill man ha det fint, får man betala lite mer.
Så, den 24e May ska vi göra våra tattoosar, båda två samtidigt .. Gött. Bild får ni när den är klar ! :) 

Annars inte gjort något. Kom hem och åt lunch, tittade på Glee. Skulle ha lunchat med Sophia idag, men blev inte så för orkade inte åka in efter vi vatt där för mår inte alls bra. Vill bara ligga hemma och sova, men får vänta med sovandet tills inatt, hoppas jag. Dock dööö sugen på sushi. Hoppas på sushilunch i helgen på en fin uteserverig i solen. Hade varit gött. :)

Även i helgen ska jag ut och jaga jobb. LÄmna mitt CV till alla här i närheten och hoppas på att bli uppringd. Nu ska det göras. Inga fler "jag orkar inte" eller "jag gör det imorgon". Helgen it is. Lördag närmare bestämt. 

Nu ska jag fortsätta ligga i min säng och klaga över hur ont min mage gör. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0