Återhämtingsdag

Och inte för den anledningen ni tror. Mestadels är det för mina fötter. Ont som fan gör dom, och idag när jag visade Pauline mina undersidor säger hon " Oj vilket stor skoskav". det hade jag inte ens lagt märke till. Jag hade bara lagt märke till att det gjorde as ont, var rött och svullet. Men nej, där är stora blåser under fötterna fyllda med vatten typ.
Hemskt. Så, återhämtningsdag it is.

Gick upp för en stund sen och åt en pizza slize. Familjen åkte iväg så jag har fixat golven nu.
Tänkte jag ska göra en till macka, sen slängde mig i soffan med en kids film. Najs.

En kommentar av Alicia jag fick innan jag gick ut igår " Why do you have lipstick and looking all pretty?"
Så söt. Får alltid höra hur pretty jag är i smink och läppstiftet. Haha. 


Anonym: Jag hade inte kamerar pga att jag bara hade en kuvertväska. Där var plånbok, pass, nycklar och mobil. Fanns inte plats för en kamera.. :( Sorry.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med alicia, du borde ha rött läppstift oftare. så snyggt på dig!!!! yo go girl!

2011-04-11 @ 08:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0