Äntligen helg.

Veckorna här flyger iväg. Jag vet inte vart tiden tar vägen.
Snart är det 2 veckor sen jag ålte hemifrån. Känns som igår.
Undrar hur tiden kan gå så snabbt =/

Fredag alltså. Första april. Hm. Spännande.
Precis lämnat av flickorna. Tänkte testa lite letsdance på wii, sen slumra till i fåtöljen innan jag ska ut och sola ;D
Hämtar flickorna vid 15, sen har dom simning osv. Ikväll sitter jag barnvakt medans föräldrarna går på fest.  :)
Får bli en mysfredag.

Imorgon tänker jag föröska sova lite. Blir nog att umgås med Amanda medflera imorgon :) Ser jag fram emot.
Får se vad helgen har att erbjuda.

Nästa vecka är det jobbjakt som gäller. 


Fåtöljen och wii kallar.
Later.

Kommentarer
Postat av: Denice

Livet är en fest!

2011-04-01 @ 03:32:12
URL: http://dsdream.blogg.se/
Postat av: Sofia Berg

Simning och mysfredag för mig med. Föräldrarna ska på middag haha.

Skype i helgen?! Pussss

2011-04-01 @ 12:57:57
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0