Ändrade planer

Jag vet inte varför, men flera dagar nu har jag känt mig as trött.
Spelar ingen roll om jag sovit massor med timmar under natten, har ändå somat om direkt efter jag droppat kidsen på skolan och sovit någon timme igen. Klockan är nu 12, och jag somnade om efter skolan. Jag är trött i kroppen, känner mig jätte hängig och helt slut. Sprang alltså inte imorse, men ikväll ska jag göra det.
Vet inte om jag beger mig upp mot affärerna iheller idag. Känner mig inte pigg alls på det, men man vet ju aldrig.
Inatt kunde jag inte sova för var så himla hungrig. Men ville inte äta något precis före läggdax. =/
Frågan är, håller jag på att bli sjuk? Är jag bara extra trött just nu pga vädret eller något?!
I dont know, men snart ska jag iallfall upp och söka jobb. Har snart haft 4 veckors "ledighet" så nu ska det jobbas mer :D 

Funderar på att gå upp och göra en stor sallad med omelett. Lite sådär nyttig lunch. Sätta igång tvätten och se vad jag orkar resten av dagen. :)
Återkommer senare med besked.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0