3 dagar

Tisdagen går mot sitt slut. Jag är dö mätt trots jag ätit väldigt lite idag.
En macka till frukost, en till lunch + en muffins. Några nötter och nu mat. Bakpotatis med nån köttgrejs, halv majskolv och grönsaker :) Himla gott. Får inte i mig mer nu.

Ungarna gillade mina "fina" muffins. Dom var väldigt tasty sa dom. :)
Jag fick dock ont i magen av av dom. =/

Jag och Paulina har tittat tatueringar idag. Försökt hitta perfekta bilder åt henne att göra. En ängel som ska symbolisera Hayley, och sen ska vi hitta nått som symboliserar tvillingarna. 
Jag ska göra en längst med ryggraden, vad får bli en surprise. Men jag har hittat mitt motiv, jätte fint :) 

Tisdagen är slut som sagt, bara 3 dagar kvar till helg. Fredagen är inte planerad, men på Lördag blir det filmmaraton med Pauline och hennes väninna. Vin, och hämtmat. Typ Kina eller något ;) 
Himla mysigt. Ska se " Män som hatar kvinnor" och " Flickan som lekte med elden" :) 

Är dö trött. Sjukt konstigt med tanke på hur mkt jag sov idag ;) Haha. Kommer väl aldrig somna inatt. Återstår att se. Ska kolla "I am number 4 "..


Tjing.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jasså, på ryggraden? Like mine ;)?..

2011-04-12 @ 17:33:55
URL: http://loveparade.devote.se
Postat av: Erika Phexell

Att du är mätt är inte konstig, muffins och nötter mättar en hel del. Speciellt muffins ;) hihihi

2011-04-12 @ 17:53:11
Postat av: mormor

Jag tycker du är jätte duktig,du lagar mat bakar muffins,och tack och lov mår bra.jag hoppas du ska ha en trevlig helg,jag tänker mycket på dig,och följer blogget ,puss och kram mormor

2011-04-12 @ 18:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0