08.04.11

Lördag. Jävligt skönt att somna tidigt igår. Sov, vaknade, somnade om, vaknade. Så har det hållt på hela natten tills jag släppte ut katten ifrån mitt rum och min säng. Den lilla grabben kan vara dö jobbig att ha mysande i sängen, men goo är han. 

Vaknade upp ordentligen vid 10 tiden idag. Jätte skönt. 
Gick dock inte upp förrän en halvtimme efteråt. Gjorde 2 mackor, vilket var alldeles för mycket, och en kopp tee. 
Kan inte börja min morgon om jag inte får Chai tee på morgonen. Blivit en vana, och utan den går det inte. Så det så. Ville få tv'n att fungera, men den är himla konstig ibland, enligt mig, och jag kunde inte få den att vilja funka.
Typiskt. Jag som tänkt sitta där och mysa med någon film och bara ta det lugnt. Nu får jag ta det lugnt i min säng istället. Här sitter jag, har ingenting att göra. Mobilen är död så vet inte vad någon annan gör iheller.
Visst, jag kan ladda min mobil, men det betyder att jag måste dra ut laddaren ifrån datorn. Jag har bara ett uttag att använda till mina Sverige laddare. Kanske får skaffa mig en till innan detta blir ett i-landsproblem. 

Iallafall så trodde jag att det var idag jag och Pauline skulle ha filmmaraton med hennes vänner. Men icke. Det är nästa Lördag, vilket passar helt utmärkt eftersom det är utgång som gäller idag. 
Vet inte vart, när och hur, men det löser vi senare idag. 
Måste komma på hur och om jag ska hem inatt. Men det löser sig nog. :)

Vill åka och köpa nya skor idag eftersom mina fötter är fulla av sår. Ont gör dom verkligen. 
Det är himla typiskt att alla skor ger mig skoskav, förutom ett par sandaler. Irriterad. 
Ska se om Pauline vill åka med mig och handla skor när hon kommer hem. Tror hon är iväg och handlar med barnen. Vi ska laga hemmalagad pizza ikväll. :) Gott gott. 

Om 2.5 vecka är det semester som gäller. 

Annars har jag nog inget roligt att berätta just nu. 
Jag trivs som fisken i vattnet och tycker jätte mycket om familjen.
Jag är glad att jag fick just dom som värdfamilj.
Saknar mina vänner där hemma varje dag och hade gjort allt för att ha dom här hos mig. Kärlek till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0